تاریخ انتشار:

اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان 1403 | اگر قبول نشدیم چه کنیم؟

اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان 1403 | اگر قبول نشدیم چه کنیم؟
دانشگاه فرهنگیان یکی از مراکزی است که متقاضیان بسیاری به تحصیل در آن علاقه‌مند هستند و در کنکور این دانشگاه شرکت می‌کنند. سازمان سنجش در سال ۱۴۰۳، نتایج فرهنگیان را در دو تاریخ اعلام کرده است. مرحله اول همان نتیجه کنکور بشمار می‌رود و اسامی پذیرفته‌شدگان برای معرفی به مصاحبه منتشر می‌شود؛ مرحله دوم، نتایجی است که بعد از مصاحبه اعلام خواهد شد و قبول شدگان نهایی را معرفی می‌کند.

تاریخ اعلام نتایج اولیه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

اعلام نتایج کنکور فرهنگیان در‌ مرحله اول، قبل از تاریخ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ بوده است که در آن لیست پذیرفته‌شدگان اولیه برای شرکت در مصاحبه منتشر شد. نتایج اولیه این آزمون‌ توسط سازمان سنجش اعلام می‌شود. اما مصاحبه پذیرفته‌شدگان اولیه توسط آموزش و‌ پرورش‌ صورت می‌گیرد. بعد از انجام مصاحبه و بررسی امتیازات متقاضی، نتیجه نهایی روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.  

نحوه مشاهده نتایج اولیه کنکور فرهنگیان 1403

در مرحله اول اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان باتوجه به معیارهای مختلفی مانند تراز کنکور، معدل دیپلم و سوابق تحصیلی، متقاضیان تا چند برابر ظرفیت پذیرفته می‌شوند تا در مصاحبه شرکت کنند. برای مشاهده نتایج اولیه کنکور فرهنگیان در سال ۱۴۰۳ باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید. 
آدرس سایت سازمان سنجش www.sanjesh.org است که با مراجعه به آن و وارد کردن شماره پرونده و شماره داوطلبی می‌توانید نتایج اولیه کنکور‌ را مشاهده کنید. در صورت پذیرفته شدن در کنکور دانشگاه فرهنگیان، روبروی اسم شما دعوت به مصاحبه درج می‌شود.

اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان 1403

تاریخ اعلام نتایج نهایی کنکور فرهنگیان ۱۴۰۳

نتایج نهایی کنکور فرهنگیان یا همان نتیجه مرحله دوم بعد از انجام مصاحبه منتشر می‌شود. در این فرایند نمره داوطلبان در آزمون کنکور و مصاحبه به‌ط‌ور دقیق مورد بررسی قرار می‌گیرد. سپس، اسامی نهایی همراه با امتیازهای مربوطه برای سازمان سنجش ارسال می‌شود.
نتایج فرهنگیان در مرحله دوم در هفته اول شهریور ماه ۱۴۰۳ اعلام شد و طی آن اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی در این دانشگاه انتشار یافت. لازم به ذکر است که ۶۶ درصد دعوت شدگان به مصاحبه فرهنگیان رد شدند و تنها ۳۴ درصد متقاضیان به دانشگاه فرهنگیان راه پیدا کردند.

نحوه مشاهده نتایج نهایی دانشگاه فرهنگیان 1403

برای مشاهده نتایج نهایی کنکور فرهنگیان می‌توانید از طریق راهنمای زیر عمل کنید:
  1. ابتدا در‌ گوگل آدرس www.sanjesh.org را بنویسید و گزینه سراسری را انتخاب کنید.
  2. در صفحه باز شده، روی گزینه نتایج نهایی آزمون سراسری ۱۴۰۳ بزنید.
  3. در ادامه صفحه‌ی دیگری‌ باز می‌شود که باید کد ملی، رمز عبور و کد امنیتی را وارد و گزینه ورود را انتخاب کنید.
  4. در صفحه باز شده باید گزینه نمایش نتیجه آزمون سراسری ۱۴۰۳ انتخاب شود.
  5. در این قسمت،‌ اطلاعات کامل داوطلب مانند شماره پرونده، شماره داوطلبی، اطلاعات دانشگاه و دوره قبولی قابل مشاهده است.
بعد از دیدن نتایج فرهنگیان و در صورت پذیرفته شدن باید در سامانه گلستان به آدرس education.cfu.ac.ir مراجعه کنید و ثبت‌نام اولیه خود را انجام دهید. 

اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان 1403

اگر دانشگاه فرهنگیان قبول نشدیم چه کنیم؟

قبولی در دانشگاه فرهنگیان به نتیجه مصاحبه و گرفتن تاییدیه در چشم پزشکی، آزمون‌های گفتاری، شنوایی سنجی و… بستگی دارد. نکته مهم در‌ این رابطه آن است که درصد زیادی از پذیرفته‌شدگان در مرحله اول آزمون فرهنگیان و در مرحله نهایی رد می‌شوند.
برخی از متقاضیان ممکن است بعد از اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان و عدم قبولی در آن ناامید شوند. اما باید بدانید که همچنان امکان انتخاب رشته در کنکور سراسری برای آن‌ها وجود دارد. بنابراین، نتایج فرهنگیان تاثیری در فرم انتخاب رشته کنکور شما ندارد و همچنان می‌توانید به پذیرش‌ در دانشگاه‌های دیگر امیدوار باشید.

استخدام معلم خصوصی در استادسلام

اگر به تدریس علاقه‌مند هستید و می‌خواهید به‌صورت آنلاین یا حضوری به این شغل جذاب ادامه دهید،‌ سایت استادسلام به شما کمک می‌کند تا به هدف خود برسید. استادسلام، سایتی است که دانش‌آموزان و دانشجویان مختلف را به برترین معلم خصوصی ها وصل می‌کند.
با ثبت نام در سایت استادسلام به شاگردان خصوصی از سراسر ایران دسترسی پیدا می‌کنید و می‌توانید به تدریس خصوصی آنلاین و حضوری بپردازید. پشتیبانی استادسلام در فرایند ثبت نام و تدریس در کنارتان است تا اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهد و شما را با این فرایند آشنا سازد. بنابراین، اگر نتایج فرهنگیان برایتان رضایت‌بخش نبوده است، همین حالا در‌ استادسلام ثبت نام کنید تا درهای جدیدی از تدریس به‌روی شما باز شود.
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.